Ninsi gästbloggar! ♥

Heeeii! ♥ ^-^
Är en väldigt glad tjej som fick gästblogga av söta Aia som tack för denna design. :) Hon vann den i min blogg i en liten utlottning! :D Mitt namn är Nini Weini Jiang men kallar mig själv för Ninsi. Vet inte varför men tycker det låter gulligt. :) Jag föddes 1997 3 juli i Shang Hai. (Kina) Jag ÄLSKAR Asien, familjen, vännerna & söta saker. ♥

Mina intressen är väl att gå ut med vänner men har oftast inte lust för det så då sitter jag inne i mitt rum och spelar data och kollar på asiatiska serier. ♥♥♥
Jag älskar att blogga också, besök gärna. Klicka här för att komma direkt till min blogg.

Det var allt för mig, bjuder på en halv bild på mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0