Hos Moster!

Idag åkte vi upp till min moster för att vi skulle översaknings fira min mormor, sen ska vi sova över här för att imorn ska vi fira min moster och lillkusin (4)... GRATTIS!!
Bloggar från min pappas dator eftersom min inte kunde koppla upp sig mot internetet som finns här
:(
Jaja, det är därför jag inte kan lägga upp nån bild från kameran så det får bli nån rolig från google eller nåt ^^
Ifl vi gav mormor en digital fotoram, den var oxå till morfar så dom kan ha den och titta på bilder "Fiffigt"
Dagen har varit jätte rolig, jag forfarande är lite sjuk fast det börjar såklart känna mig bättre.
Igår var vi på Nova lund och jag köpte ett nytt spel till mitt Nintendo ds och ett par "fejk" glasögon, sen hittade jag en sjukt snygg tröja på Gina Tricot med texten
"My secret I kissed a vampire and I liked it" fast den var slut :(
Det var nog allt :D Jo, just de i söndags var vi på skopunkten och köpte nya skor jag fick 2 par (ska ta och fixa ett par bilder på dom så ni kan få se dom :D)

Bjuder på ett par härliga bilder från Japan:
  
Åh! Vad jag vill åka till Japan!!

KRAM!!
Kommentarer
Postat av: Ninsi

Svar: Alltså du får ta sakerna. Men fråga gärna först. :) Du behövde inte ta bort sakerna. Jag blir liksom nt "sur" för sånt. Men fråga gärna först. :)

2010-10-23 @ 19:45:10
URL: http://weinchi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Just ja.. :o Kan fixa den nu om du kan. :D

2010-10-23 @ 21:45:45
Postat av: Sara ^^

bra bloggning? ^^

2010-10-24 @ 18:28:23
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0