Fråga om Snsd Girls Generation :D

Enligt rubriken tror ni säkert att ni kan fråga mig om SNSD Girls Generation men det är jag som har en fråga till er nämligen :D

Jag älskar Girls Generation och dess låtar men kan tyvärr inte så mkt om medlemmarna den första låten som jag började lyssna på var "Cooky" nu har jag nästan koll på dom flesta men det är en speciell som jag skulle vilja veta vem hon är :)


Vem är detta???
Skulle bli super glad om nån av er läsare kunde hjälpa mig med detta =D

Kramisar <333

Tack till Ninsi som hjälpte mig med designen och för att hon ville gästblogga =D TACK!!
Kommentarer
Postat av: Ninsi

Det är Jessica på bilden. :)

2010-10-03 @ 00:52:15
URL: http://weinchi.blogg.se/
Postat av: Sara ^^

nej hehe ^^

MEN DU MÅSTE BÖRJA BLOGGA & JAG MÅÅÅSTE

SE DITT HÅR!!!! :OO



för jag är redan galen att du inte ha bloggat sen din födelsedag -.-

2010-10-03 @ 10:45:57
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0