BIO!!

Sorry för den låga uppdateringen det är ganska mycket med skolan just nu, har liksom 2 prov denna vecka plus matte diagnos :(
Ifl igår var jag på bio med mina 2 tjejkompisar och såg "The last airbender" baserad på Nikelodeons tv serie Avatar. Eftersom jag har sett hela tv serien så tyckte jag såklart att det inte var så mycket som stämde osv. men om jag inte hade sett tv serien had jag nog tyckt att det var en jätte bra film som min ena kompis gjorde vi andra hade sett tv serien. Det bästa med hela filmen var att 3D effekterna var super bra...


  

Den får 3 bakelser av mig...

KRAMISAR <333

Kommentarer
Postat av: Atti

Den var bra! men jag håller med tre stjärnor får den XD

Kramisar atti

2010-10-30 @ 11:42:33
URL: http://athina-atti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0