Lite mera svar

Svar till dig som undrar vad Innocent betydde. Innocent betyder oskyldig. Hoppas det går bra på engelskan <3

En läsare undrar var ifrån jag fick namnet aia. Just namnet aia fick jag faktiskt från mina syskon som kallar mig det, först tyckte jag att det var lite töntigt men nu tycker jag fakriskt att det är riktigt gulligt.

Några undrar vad jag ska göra nu när jag är ledig. Jo, jag ska vara med lite kompisar eventullet ha en lite filmkväll, kolla på min favorit serie Vampire Diaries som går tors 20.00 tv6.

Ja det var jätte kul att vara uppe hela natten eftersom vi hittade på en massa roliga saker att göra tex köra sanning eller konka.

Ja, jag och min kompis sommnade ju i killens säng som han sen inte fick lov att sova i utan han gick och la sig i kompisens säng som nu var tom.

Klart jag kan ta och lägga upp lite fler bilder kommer eventuellt fler imorn.

Hoppas verkligen att jag har svarat på så många frågor som möjligt. Fortsätt gärna att ställa frågor. Ska verkligen försöka svara på alla.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar träslöjd!!!! Så himla drygt man bara slår sig hela tiden!

2010-05-12 @ 14:07:53
Postat av: Elin

de var vell inte bara en kompis de var jag med :) <333 vi var två som sov där :)

2010-05-12 @ 19:37:14
Postat av: Anonym

vad kul att du svarade på min fråga om engelskan tack för de ! du är ju bara för snäll!!!! :) <33333

2010-05-12 @ 19:39:02
Postat av: Anonym

Vem var killen? har aldrig somnat i ens killes säg ! :) <3333

2010-05-12 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0