2010-03-07

I söndags var jag hos min bästa kompis Moy (smeknamn). Jag satt och kollade när hon bloggade riktigt cool och intressant www.moylovemusic.blogspot.com . Vi kom på att vi skulle skriva en lista på allt vi kunde göra på sommarlovet det blev en ganska lång lista kan jag säga allt ifrån cykla några mil till att bara sitta ner och skriva musik ;)
Jag och Moy har känt varandra sedan 3-4:de klass. Först var vi 3st som umgicks på varenda rast och det var då Moy, Jag och min andra bästa kompis Nicole. Fast sedan flyttade Nicole och då har det bara blivit jag och Moy. När vi träffas brukar vi först sitta och snack om vad som har hänt eftersom vi går på helt olika skolor sedan kanske går ut (vilkor: fint väder). Vi har jätte kul när vi träffas :)

Kram o Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha jaaa :D <3

vi brukar ha jätte kul när vi är. <3

saknar dig !

2010-03-09 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0