Shopping

Igår var jag med familjen på stranden, vattnet var ISKALLT! men uppe på stranden var det varmt och härligt =D
Jag doppade mig en gång men det var så kallt att jag knappast kände mina ben (brrr)...
Den här veckan är det John Travolta vecka på tv 4+ vilket betyder att varje kväll visar dom en film med honom och igår visade dom "Grease" =) har aldrig sett den förut och eftersom jag älskar 50 talet så var det såklart en jätte bra film påminner lite om dagens "High school musical"..
Idag var jag på stan med en kompis för jag behövde ett par nya shorts och en t-shirt eftersom jag ska till Liseberg på måndag =)
Tyvärr hittade jag inga shorts men jag hittade en jätte fin tröja kan lägga upp en bild på den imorgon.
Jag hade hittat ett jätte coolt halsband på Lindex i form av peace märket men jag var inte säker på om jag fick köpa det så jag väntade tills vi hade ätit på max för då skulle jag prata med min mamma om jag fick köpa det och det fick jag :)
Min kompis som var "tvungen" att ta en kopp kaffe gjorde så att vi kom försent och butiken hade redan stängt :(
Affären stängde kl 15.00 vi var där 15.06 (Typiskt!!)
Jag hittade även ett par jätte fräcka solglasögon på Åhlens men även där var jag osäker och som innan så hade dom redan stängt :(
Eftersom jag älskade "Grease" så mycket blev jag såklart glad när jag kom på att vi hade den som DVD så nu har jag precis sett färdigt den idag igen :O
Skriver nog ett kort inlägg imorgon när jag packar osv. Och såklart tar jag med mig datorn till Göteborg!

I torsdags såg jag "Herrar föredrar blondiner" med Marylin Monroe, även den var såklart jätte bra =)


En av dom bästa låtarna i "Grease" Summer nights =)

Puzz >.<

Kommentarer
Postat av: Sara ^^

eh, vattnet va över 20 grader igår! XD

2010-07-11 @ 09:59:24
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0