Lördag :)

Idag känner jag mig väldigt trött. Vi kom inte hem förrens ca 23.00 igår kväll. Sommnade kanske inte förrens kl 01.00.. 

                                                                   Jag Idag

                                       
                                                       
                                                  I håret har jag en svart rosett från H&M     
                                                          
                                       
                                        
                                                                Rosetten

                                        

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Yozelly<3

Gud gumman! DU är rena guden på designer!

2010-02-27 @ 15:03:34
URL: http://yozelly.blogg.se/
Postat av: Nicole

jätte söta bilder på dig ! :D <3

2010-03-09 @ 21:00:40
Postat av: Nicole

jätte söta bilder på dig ! :D <3

2010-03-09 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0