Lite om dagen

Idag har det varit en väldigt lugn dag. Jag steg upp 06.10 för att jag skulle duscha. Kl 06.30 fick jag lite panik för att jag har ingen hårfön och mitt hår kan ta upp till ca 1,5 tim att torka utan fön så jag hann inte platta håret innan skolan :(  Igår så var det en man hos oss som berättade om elsäkerhet och det tråkigaste var att han var på kunskapsskolan förra terminen och berättade om exakt samma sak (jag gick på kunskapsskolan förra terminen men bytade nu i vintras). Annars så har det inte hänt så jätte mycket idag ;)
Det possitiva var att jag fick 57/62 på spanska provet :) :) :) Super glad

   
Lilla jag idag ;)

Svart kofta från Cubus
Mönster linne från Kompis
Vitt linne från H&M
Treggings från Cubus

Puss o Kram♥

Ps. Med detta inlägget är det bara 2 inlägg kvar till 100 ;)
Kommentarer
Postat av: Cecilia Hofwander

Ja, han var kanske inte jättespännande, men det är ju bra att kunna. Nu kan du det förhoppningsvis dubbelt så bra...



Grattis till spanska-provet!



Cecilia

2010-04-12 @ 10:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0