Sovmorgon...

Att sova är alltid skönt, eller hur? Idag sov jag till kl 12.00 och det var hur skönt som helst, man känner sig hur utvilad som helst och inga mörka ringar under ögonen som jag brukar ha när jag stiger upp tidigt en morgon för att hinna med bussen. Det tråkiga med att sova så länge är att man missar en halv dag, tur som är så missar jag inget idag eftersom det inte finns något man kan göra p.g.a vädret...

Favim.com-27686_large

Orsaken till att jag sov så skönt och vaknar utvilad och pigg är för att jag hade en helt underbar dröm, vilket ni aldrig kommer att få veta vad den handlade om men för mig var den underbar.
Kommentarer
Postat av: sarayo

apgullig blogg :]

2011-06-20 @ 14:44:33
URL: http://sarayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0