Ny blogg??

Jag vet att min uppdatering är usel, men min blogg lust har fösvunnit, men idag fick jag tillbaks den :) men varje gång jag loggar in på min blogg eller går in och kollar på den så är den super tradig med design och allt och jag tror att det är lite anledningen till att min blogg lust försvinner, designen! Så jag har funderat, jag vill har en bra blogg och allt sånnt så jag ska starta en ny blogg med finare design och bättre uppdatering och denna ska bli seriös. Men problemet är att jag inte vet vad bloggen ska heta.
Ge mig tips :) SNÄLLA!!! <3
Random bild ur arkivet
OBS!!
Förslag till ett nytt bloggnamn. Den som kommer på det bloggnamn som jag väljer får även en länkning på den nya bloggen, Bra va?

KRAMISAR <3<3 älskar er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0