Lite blandat =)

Jag vet att jag inte uppdaterat på ett tag men nu ska jag berätta lite vad som hänt :)
I måndags som ni alla vet så var jag på Liseberg jag åkte typ alla karusellerna förutom frittfall, uppsjutet, balder (hann inte :() och uppsvinget...
Jag hade jätte roligt det skönaste var nog att åka flum ride efetrsom det var nästan 30 grader varmt ' '
Lite bilder:
 
Det var några bilder på mig när jag var på Liseberg (Jag fotade inte så mycket eftersom jag bara ville åka =D)

På vägen hem från Göteborg stannade vi i Falkenberg, Skrea för att bada det var jätte skönt i vattnet och på stranden hittade jag några fina snäckor...

                                                                                 
Igår var jag på stranden med en kompis vi badade typ hela tiden =D
 (tog inga bilder för jag hade ingen kamera med mig :O)

Idag var jag på NOVA LUND och skulle handla lite =)
Jag köpte:

Sandaler - Skopunkten
Shorts - Gina tricot
Collage jacka - Gina tricot
Randig t-shirt - H&M (köpte den i lördags)



Imorgon ska jag och mina 3 kära vänner gå på bio och se Eclipse

Puzz >.<                                                                    
Kommentarer
Postat av: Sara ^^

fiiin :D

vilken färg? <3

2010-07-19 @ 17:25:14
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/
Postat av: Nicole :D

du har ju redan sett eclipse med mig ? :O

hahhaha gillade du den så mycket? ;)<3

så söt bild <3

2010-07-20 @ 02:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0