Liseberg :D

På måndag ska vi åka till Göteborg :D
Vi ska gå på Liseberg med min moster och hennes familj.
Samma dag som Lotta på Liseberg sänds, man kanske ska gå och kolla.
Om vi ska kolla på Lotta på Liseberg får ni hålla utkik ifall ni ser mig ;)
Kommer såklart ta med mig datorn så jag kan blogga =D                               



Idag så var en av mina kompisar hemma hos mig :)
Vi hade ganska roligt för hon skulle åka buss till mig och hon hoppade av en station tidigare så hon fick springa till mig där jag väntade på henne vid nästa station :D
Sen var vi inne på datan, lyssnade på musik..
På eftermiddagen skulle vi cykla och köpa glass sen tog vi en cykeltur vilket slutade att vi inte var hemma förrens kl 18.00, lite sent :O
Sen kom hennes mamma och skulle hämta henne...

Nu är det dag att säga godnatt, skriver igen imorgon =D

Puzz >.<

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Är inte så bra på det här, kan hända att kommentaren kommer in två ggr.... Det ska bli sååå kul att ni kommer till göteborg och liseberg samtidigt som oss!!! En femkamp kanske?? See you soon! Kramis moster

2010-07-08 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0