Helgen!

I helgen grillade vi för första gången i vår ;) Mums!!
 
Jag har varit ute i ca 15 min sammanlagt på hela helgen till mina föräldrars stora besvikelse..
Fast det har funnits bättre saker att hitta på än att vara ute som tex. läsa hela Sugar2 rune serien, sova, blogga och kolla på tv ;)
Idag var jag tillbaka i skolan efter en vääääldigt lat helg. Vi hade spanska, matte, so/no, svenska, engelska och gympa. På gympan var det 2 killar som skulle hålla i gympan och dom valde såklart....fotboll.
På onsdag blir det en låång/kort dag, lång dag för att det börjar med spanska sedan åker bussen till en annan skola där vi ska ha träslöjd typ resten av dagen. Kort dag för att vi har ca 15-30 min lektion på skolan.

Puss o kram ♥
Kommentarer
Postat av: Cecilia

man kan ju sitta ute och läsa...

Cecilia

2010-04-14 @ 08:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0