Vårdag

Snön är borta, solen skiner och det är ungefär 10 grader varmt här nere i sköna skåne! Ska försöka blogga mer nu när det börjar bli vår så att det blir mer bilder. Idag har jag njutit utav en skön vårdag, har till och med kunnat ha fönstret öppet. Fotat lite också (kommer senare) :)
Håller på att fixa bloggens utseende också till något lite mer rosa och vårigt! Funderar också på att byta namn på bloggen ev. byta några förslag?
Dagens outfit:
Tröja Gina Tricot/ Byxor Silvia by Gina Tricot/ Nagellack by Depend
Kram
Kommentarer
Postat av: Isabell - illustratör & webbdesigner

Hejsan!



Vill bara kika in & tacka för att du gillar & använder min design.

Hoppas du får en trevlig helg. Mvh Isabell / Keilys.org

2012-06-01 @ 05:06:39
URL: http://keilys.org
Postat av: Aiayo

Hej!
Tror inte att några av er läsare finns kvar eftersom det var mer än 2 år sedan jag senast skrev något. Jag kommer inte längre åt bloggen då jag glömt bort inloggning.. jobbar på att få tillbaka det så att jag kan skriva ett lite mer förklarande inlägg till er, men om inte så håller jag mig kortfattat här.

När jag senast skrev här var jag 14 nu är jag nämre 17 och livet har förändrats sen senast, tyvärr inte till det bättre. När jag skrev mitt "sista" inlägg här hade jag ingen aning om hur mitt liv skulle förändras och jag undrar idag ifall bloggen kanske var något jag skulle fortsatt med. För att hålla mig kortfattad så gick jag in i en väldigt djup deprission hösten 2012 detta är inget jag har problem med att prata om idag eftersom jag befinner mig på ett betydligt bättre ställe idag. Med hjälp från min skola och föräldrar så tog jag mig ur det värsta, vilket jag är väldigt tacksam för och jag kan nu idag titta tillbaka på den tiden och se mig själv på ett ställe där jag aldrig vill befinna mig igen.

Jag startade den här bloggen innan hela bloggvärlden blev så stor som den är idag, min blogg blev inte stor men den hade många läsare som gillade det jag skrev men med det kom också många som inte gillade det och jag tror inte att jag som 13 åring förstod hur mycket de tog som jag förstår idag. Den här bloggen kommer alltid vara en del utav mig och sålänge jag kan kommer jag behålla den uppe, inte för att folk ska upptäcka den utan för mig själv, detta var min dagbok och även om jag tittar tillbaka och kanske ångrar vissa saker så är det en del av mig som alltid kommer att finnas.

Som jag sa så kommer jag inte lägga ner den men jag kommer inte fortsätta då jag växt som person och jag är inte längre Aiayo utan jag är bara Cornelia. Jag har växt ur min "kawaii" stil och hittat mig själv, vilket är en av anledningarna till att jag inte vill forstätta här för detta är Aiayos blogg och jag är Cornelia.

Jag älskade att ha denna bloggen men allt gott måste komma till ett slut någon gång. Jag är så tacksam för allt som den här bloggen har gett mig men jag känner nu att jag kan släppa taget om Aiayo.

Så för sista gången

Kramizzar ^^

2014-07-08 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0