Svar på kommentar

Tänkte svara på den här kommentaren.
För det första vet jag inte hur du vet det. Men till er andra som läser min blogg, ja jag heter Cornelia, men jag använder knappast aldrig mitt namn utan min familj kallar mig för Aia och tillochmed vissa av mina närmaste kompisar gör det. Så Aia har blivit lite som mitt namn. Dom enda som kallar mig för Cornelia är mina föräldrar när dom är irriterade på mig, mina lärare (fast dom brukar blanda ihop mig med en annan tjej som heter Cassandra) och sånna som är mina nya kompisar och sånna som inte känner mig.
Men du som skrev denna kommentaren var snäll och kontakta mig och berätta hur du fick veta det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0