Sorry :(

Ledsen att jag inte har skrivit på jätte länge men det har varit ganska mycket med skolan osv. Så jag har inte hunnit med, men ska bli bättre nu när det snart e sommar lov.
Sen undrar jag en sak vad har hänt?? Förut kommenterade ny hela tiden och nu inte jag har inte heller varit så jätte duktig på att uppdatera men jag behöver några små fans som pushar på mig om att jag ska göra det.

Sen e det en annan sak oxå om nu jag uppdaterar mer och ni kommenterar och tipsar era kompisar så kommer bloggen synas mer och ni kanske kan se mig i några intervjuer. Men för att det ska hända måste vi sammarbeta mest jag som ska uppdatera.

Sen om det e någo ni undara över privat som ni inte vågar ställa över en kommentar svarar jag gärna på mail på [email protected]

Hoppas verkligen inte att ni tror att jag hatar er nu för jag älskar er och ni kommer alltid vara min små fans :D

Puss <333 Tack för att ni finns

En bild till mina underbara läsare


Och imorn bär det av till Bakken i Danmark med klassen :D

Puss<333
Kommentarer
Postat av: Yozelly

You know i Love you blog sister!

2010-06-20 @ 17:49:45
Postat av: Albulena

Snygg header du har :D

2010-06-20 @ 18:16:33
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0