Min dag :D

Min dag idag har väl varit som alla andra dagar..

Morgon Hemma:
Vaknar 06.30 för att äta en frukost framför tven i soffan.. Har det ganska stressigt eftersom bussen går 07.55 som jag måste hinna med och jag går ca 1 km till skolan ca 20 min... Får gå och tjata på lillsyrran att hon ska skynda sig.

Skolan: Började med att vi tog bussen in till högstadieskolan för att ha b-språk. Vi fick våra första glosor idag på spanskan :( . När vi kom tillbaks tll skolan snöade det jätte mycket så jag och två kompisar stannade inne för att jobba med ett arbete som försvunnit :( . Efter maten hade vi musik med 4:orna (ganska kul)..

Efter skolan: Skulle jag och min lillsyrra gå till afärren för att hadla lite för att min yngsta lillasyster är sjuk..

Hemma efter skolan: Åt mellanmål (pankakor), kolla på tv och göra lite matte och såklart blogga...

Kvällen: Kvällsmat (fisk med ris) , tv och bloggande...



Natti Natti ♥ Kram aia ♥

Kommentarer
Postat av: aiayo

Hej! Nej veckan har inte varit så jätte jobbig med lilys sjuka förutom att hon har varit ganska gnällig. Ses imorn.. Kram

2010-02-11 @ 19:15:18
Postat av: aiayo

Hej! Nej, veckan har inte varit jätte jobbig med lilys sjuka förutom att hon har varit ganska gnällig. ses imorn.. kram

2010-02-11 @ 19:18:14
Postat av: Anonym

ÅÅÅ vad söt nalle // atti

2010-02-12 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0