Min dag :D

Morgon: Försov mig och fick stressa för att hinna med allt.. men jag hann till skolan.

Skolan: Först hade vi springa runt skolan i ca 20 min (drygt). Sedan hade vi engelska redovisningar, jag och Johanna redovisade om Paris Hilton. Vi fick lov att vara inne på rasten och jobba med Botswana men det fungerade inte och vi ska redovisa på torsdag. Sedan hade vi matte, jag och Elin jobbar tilsammans och det fungerar faktiskt bra vi är på kapitel 3 när man ska vara på kapitel 2 sista veckan. Efter matten hade vi So/No där vi skulle jobba med våra länder (Botswana). Läraren hjälpte oss med vårat problem sedan skulle vi hitta en data (vilket inte alltid är så lätt, men vi hittade en). Detta var sista chansen att bli färdig om man skulle redovisa på torsdag vilket vi ska. Vi blev inte klara p den lektionen men läraren sa att vi kunde klämma in en extra lektion =D. Efter lunchen hade vi hela skolan sjunger det var ganska tradiga låtar eftersom 3:orna var med, Men när dagen var slut fick vi lyssna på klassens favoritlåt "Walking in memphis" med Calle (hittar ni längre ner under "veckans låt).

Eftermiddag: Åkte till affären med pappa och syrra där jag hittade ett par hello kitty strumpor (lägger upp bild senare) som jag naturligtvis köpte :D . Sen åkte vi för att hämta brosan på dagis och sedan hem och göra läxan..

Kväll: Inte så roliga program på tv i kväll så jag kommer nog sitta i telefonen med någon kompis :D .

Kram Aia ♥
Kommentarer
Postat av: Yozelly<3

herre gud gumman vad du skriver bra... Du får allt att låta så intressant!!!! Love it!

2010-02-16 @ 16:55:32
URL: http://yozelly.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej Cornelia! Jag går in hä och kollar istället så struntar vi i pappersdagboken, eller vad tycker du?

the teacher

2010-02-17 @ 10:53:49
Postat av: Aiayo

Jaa det tycker jag..

2010-02-17 @ 19:18:50
Postat av: Yozelly<3

Hihi...

2010-02-17 @ 19:27:23
URL: http://yozelly.blogg.se/
Postat av: Moy

Fin blogg! Du lägger in mycket mer än jag

<3<3<3 ^^

2010-02-23 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0