Min dag :D

Min dag idag :D

Morgon:
Har väckarklocka på kl 06.00 sommnar om och vaknar igen 06.30 och får panik "Jag skulle ju duscha!!" Det får bli en snabb dusch idag :( . Äter frukost, borstar tänderna & Kläder... Gå iväg..
Puuh.. vi hann :D

Skolan: Klassen ska göra en musikvideo som ska visas upp för hela skolan :3..Man jobbar i grupper elr en var för sig och väljer en låt och gör koregrafi sedan röstar klassen vilken som var bäst och så filmar vi den. Min grupp låg lite efter så vi fick rasten på oss och när det var ca 3 min kvar kom vi p en låt.. skynda skynda :D
HLR på gympan :( läraren fick typ värsta utbrottet på en av killarna :)
3 små barn får en i sig av ett elstängsel som finns på skolan (skolan byggs om), dom hade inte förvarnat eller något :( håller tummarna för att det inte blev några allvarliga skador.. Strömavbrott, inbrottslarm över hela skolan börjar bara pipa hela tiden.. Ahhha blir galen.. :(

Hemma: Äter mellanmål (macka med skinka och mjölk). Mamma hade köpt New moon tidningen till mig :D . Gör läxan, laddar över bilder från mobilen till datan mm..

Kväll: Ska se Glee & Made in sweden och blogga såklart..

Kram Aia ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0