Melodifestivalen :D

Ikväll är det första delfinalen i Melodifestivalen 2010 Örnsköldsvik.
Den sista delfinalen sänds i Malmö den 27/2..
Jag ska gå på genrepet som är kvällen innan!!! Ska bli jätte kul..
Ska försöka skaffa några bilder... 

Jag var förra året okså och då hade vi fått platser längst upp i arenan (jätte högt) men jag kunde inte sitta där eftersom jag har höjdskräck så vi fick flytta ner på handikappsplatserna.. hihi :D





Kvällens deltagare:

1. Ola - Unstoppable

2. Jenny Silver - A Place To Stay

3. Linda Pritchard - You're Making Me Hot-Hot-Hot

4. Pain Of Salvation - Road Salt

5. Anders Ekborg - The Saviour

6. Jessica Andersson - I Did It For Love

7. Frispråkarn - Singel

8. Salem Al Fakir - Keep On Walking

Här kan du tjuvlyssna på kvällens låtar:

http://svt.se/2.123448/1.1870399/tjuvlyssna_pa_bidragen?lid=puff_1877430&lpos=lasMer





Kram Aia ♥ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0